Alla inlägg under september 2016

Av Malin Friberg - 28 september 2016 20:35

Mina hälsomål
Tänkte om jag skriver ner dem här så borde de vara lättare att nå.....

Innan....

Ska bli:

Mina start siffror (från slutet av aug):
Vikt: 86,3
Midja: 99
Byst: 111
Höger lår: 69
Vänster lår: 68
Höger arm: 33,5
Vänster arm: 33

Mina siffror idag:
Vikt: 85,1
Midja: 98
Byst: 106
Höger lår: 64
Vänster lår: 64,5
Höger arm: 32
Vänster arm: 33

Har även köpt en snygg skjorta som jag har som mål att komma i.
Nu sitter den inte direkt snyggt....

Det är inte bara vikten som jag har som mål, utan jag behöver även få ordning på min rygg. Vilket innebär att jag måste vara bättre på att träna den.
Min kondis/astman behöver också arbetas på.
Men om jag ska få ordning på mig så behöver jag också jobba hårt på min självkänsla och mitt självförtroende.

Kram till er

Av Malin Friberg - 25 september 2016 17:57

Sitter på bussen på väg hem efter en kanon helg med syrran.
Har haft en mini semester med Rolfs buss/Birka kryss.
Helgen har innehållit bussresa, färjekryss till Mariehamn, go mat, go dryck, många skratt, trevliga människor, dans, friskluft och en massa kommande minnen.
Det är så skönt att umgås med syrran för det är så prestationslöst, vi kan liksom bara sitta i varsin fåtölj och inte behöva prata hela tiden, vi har verkligen släppt på kontrollen denna resa vi har bara följt med och gjort det vi velat.
Vi är väldigt lika samtidigt som vi är väldigt olika.
Vi kompletterar varandra väldigt bra.

Av Malin Friberg - 25 september 2016 00:12

Sitter på en nånstans på östkusten och funderar lite på livet och på allt runt omkring.
Har haft en nerperiod och försöker ta mig ur den med mig själv i en stycke.
Känner mig ensam och ganska värdelös. Försöker jobba med LOA och på att se det positivt. Men det känns lite tungt nu.
Jag behöver få till känslan av positivitet och glädje, det är inte alltid så lätt.
Men det är bara att jobba vidare.

Go natt

Av Malin Friberg - 11 september 2016 11:19

Varför är ordet tack så svårt att använda.
Sonen ber mig beställa biljetter och när jag berätta att jag har gjort det så får jag till svar, Bra.
Jag vet att jag har mig själv att skylla till viss del med uppfostran....
Men jag har alltid varit noga med att man ska tacka och att man ska vara artig.
Tacksamhet är så viktigt, både att känna och att visa.
Omgivningen skulle vara så mkt trevligare bara om människor visade/kände tacksamhet.
Kram till er

Av Malin Friberg - 10 september 2016 22:39

Hej
Här kommer jag att skriva av mig mina tankar och funderingar.
Om mitt arbete med mig själv, om LOA mm

Just nu så är jag i en svacka med mkt tankar och funderingar.
Om livet, arbete, kärlek, vänner om det som finns runt omkring.
Känner mig ganska ensam, trots att jag har människor i min närhet som älskar mig.
Det är en känsla jag har och tycker att den är tung att bära. Men jag vill inte belasta någon med mina känslor och funderingar.
Tycker att det är jobbigt att prata med folk i min närhet då jag vet att de har så mkt med sig själva och sin egna vardag.
Jag skulle vilja hjälpa min syster så hon får ordning på sin bostad och får lugn och ro i sin vardag.
Jag vet att jag borde fokusera på mig själv och på min egen vardag, men jag har så svårt att inte erbjuda min hjälp och svårt att se nån annan kämpa med att få saker att gå ihop.
Jag vill så gärna att alla mina nära och kära mår bra och har ordning på sitt liv.

Kram på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards