Direktlänk till inlägg 20 februari 2017

Ett tyckasyndommigsjälv inlägg

Av Malin Friberg - 20 februari 2017 20:01

Sitter här i soffan och tycker synd om mig själv och känner mig grymt ensam.
Jag har lyckats att dra på mig en jävla lunginflammation. Gör ont som faan när jag behöver hosta. Vill inte hosta men hostar jag inte så läker ju inte lunginflammationen....
Status que....
Har ju hört att det tar tid att läka men vill va frisk nu, har ju precis börjat på nytt jobb och har en massa saker som jag är sugen på att göra med mitt liv.

Känner mig så ensam, har ju sonen hemma men han vill ju inte umgås med mig, en mamma som inte kan börja prata utan att bli andfådd och börja hosta.

Jag har fått en massa krya på dig hälsningar på Facebook, men saknar någon som på riktigt bryr sig om mig och vill ta hand om mig när jag mår dåligt. Även annars så klart.

Men just nu mår jag piss och känner att jag måste få prata av mig min självömkan.
Tycker inte om att dela med mig av min självömkan men ibland så måste jag få ur mig den.
Kram till er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Friberg - 1 februari 2017 21:31

Vill ha någon som kan "tycka synd om mig" och pyssla om mig när jag inte mår riktigt bra.... ...

Av Malin Friberg - 29 januari 2017 11:32

Har så många olika känslor i kroppen. - ledsamhet, eftersom jag slutade mitt jobb i torsdags - nyfikenhet, eftersom jag ska börja mitt nya i morgon - ensamhet, saknar tvåsamheten och närheten - saknad, sonen är hos sin pappa denna vecka -tomhet,...

Av Malin Friberg - 20 januari 2017 22:20


Var ska man leta för att hitta kärlek? Har provat diverse olika datingsajter, men inte lyckats. Majoriteten av de som jag börjar skriva till svarar inte. Och de som skriver till mig, antingen så är de en sån person som jag inte letar efter eller s...

Av Malin Friberg - 12 januari 2017 21:49


Tänkte skriva ner mina mål av tacksamhet. Kände att om jag skriver ner dem så blir de mer på riktigt och jag kan gå tillbaka och läsa dem igen och få tillbaka känslan om den försvinner på vägen. Tack universum för: - att jag och sonen kan åka iv...

Av Malin Friberg - 10 januari 2017 11:55


Har haft en tung känsla i kroppen hela dagen. Nu har jag kommit på varför. Idag för två år sen så blev min syster en ängel. Då hade vi vakat vid hennes sida i drygt 48 timmar. Jag älskade min storasyster, dock hördes vi inte av så mkt som jag had...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards