Alla inlägg under oktober 2016

Av Malin Friberg - 25 oktober 2016 21:29

Ibland så funderar jag på var jag ska lera efter en hjärtevän....
Det känns inte helt rätt med datingsajter, då kollar man ju bara på utseendet och ibland kan det vara en bra text.
Men va säger den om personen egentligen.....
Det säger ju bara om personen är bra på att ordbajsa och ser bra ut på kort.
Har ju börjat chatta med mer än en som efter ett par meddelanden börjar prata om sex och vad jag/han tycker om och i värsta fall så kommer det en dickpick....

Men eftersom jag jobbar på en skola där majoriteten är kvinnor, så är ju sannolikheten att träffa nån där väldigt liten. Det skulle väl vara om det är nån lämplig hantverkare som kommer.... ;)

Känner mig väldigt ensam ibland, saknar nån som finns där för mig och får mig att känna mig uppskattad. (Blir inte direkt uppskattad av min son på 13 år.... ?
Men mannen med stort M kommer när jag minst anar.

Kram till er alla

Av Malin Friberg - 16 oktober 2016 19:11

Sitter i köket med en kopp te och filosoferar lite.
Helgen har gått som vanligt väldigt fort. Igår var jag iväg på en basar ute på Lyrön, med mitt företag dock bara med smyckena och betongen.
En dag när det är marknad och sånt kräver så mycket energi. Är alltid helt slut efter en sån dag.
Och när helgen bara blir en dag så det inte mycket till återhämtning.
Har så grymt ont i huvudet och käkarna då jag biter ihop hela tiden när jag har ont i huvudet och då får jag mer ont.......
Skulle nog behöva sova några dagar så att kroppen kommer ikapp sig.
Men det hinns inte med, så det är väl bara att bita ihop..... =p

Av Malin Friberg - 13 oktober 2016 20:47

Haft en ganska seg vecka.
Varit väldigt seg och väldigt trött.
Idag när jag åkte hem från jobbet så ringde jag sonen, för att berätta om ett mail jag fått från skolan angående ett prov som han missat pga sjukdom.
Då får han ett vredesutbrott och blir skit arg i telefonen.
Försökte få upp hans humör via Messenger men det blev snarare tvärtom.

Så när jag kommer hem så är min stora katt väldigt kelig, kommer och lägger sig så nära han kan i soffan och börjar kurra.
Det är så underbart med djur, de kan läsa av hur man mår och visar extra kärlek när man behöver det.
Nu gosar den lilla katten med sin matte.
Älskar mina fyrbenta killar. ??

Av Malin Friberg - 8 oktober 2016 14:36

Har en jobbig känsla som vägrar ge med sig....
Ensamhet
Det är en jobbig känsla och tung att bära.
Egentligen borde jag inte ha denna känsla, jag har en son som älskar mig, jag har mina föräldrar, min lillebror, min lillasyster, mina syskonbarn, mina katter, mina vänner och mina kollegor.
Det jag inte har är en hjärtevän.
Saknar någon att glo på film med, någon att kramas med, någon som frågar hur det är, någon att sova tillsammans med.
Just nu så känns det som om jag kommer att få vara ensam ett bra tag framöver.
Men jag vill inte ha den känslan.......
Ser på några av mina singelvänner och de har varit ensamma länge och vissa hinner inte mer än att bli singel förrän de är i par igen.

Jag måste jobba ned mig själv och mina känslor, behöver jobba mig ur svackan....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards