Direktlänk till inlägg 4 november 2016

Trött

Av Malin Friberg - 4 november 2016 19:48

Det känns som om alla är så trötta hela tiden.
Jag börjar gäspa när jag går upp och slutar inte förrän jag somnar....
Vet inte vad jag ska göra för att känna mig piggare....

Sen hjälper det ju inte att det har varit lov och sonen har lanat två nätter denna vecka.
Det gör ju iallafall inte saken bättre....
Sen har jag väldigt mkt känslor som mullrar inom mig...
Jag har ju sagt upp mig från jobbet och börjar på ny skola i slutet av januari.
Så nu vet alla kollegorna om det och nu ska jag bara berätta för alla barnen också...
Och sen har jag en massa andra känslor så som ensamhet, saknar närhet, tappat orken för min egoistiska bror som tycker att han är himla rolig men det är snarare elakt. Han "skojar" ofta om utseende, klädsel och sånt som kanske inte går att påverka.
Och min mamma som behandlar oss syskon olika, det har hon ju alltid gjort men nu börjar jag få nog...
Nä nu ska jag krypa upp i soffan och slappa resten av kvällen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Friberg - 20 februari 2017 20:01

Sitter här i soffan och tycker synd om mig själv och känner mig grymt ensam. Jag har lyckats att dra på mig en jävla lunginflammation. Gör ont som faan när jag behöver hosta. Vill inte hosta men hostar jag inte så läker ju inte lunginflammationen......

Av Malin Friberg - 1 februari 2017 21:31

Vill ha någon som kan "tycka synd om mig" och pyssla om mig när jag inte mår riktigt bra.... ...

Av Malin Friberg - 29 januari 2017 11:32

Har så många olika känslor i kroppen. - ledsamhet, eftersom jag slutade mitt jobb i torsdags - nyfikenhet, eftersom jag ska börja mitt nya i morgon - ensamhet, saknar tvåsamheten och närheten - saknad, sonen är hos sin pappa denna vecka -tomhet,...

Av Malin Friberg - 20 januari 2017 22:20


Var ska man leta för att hitta kärlek? Har provat diverse olika datingsajter, men inte lyckats. Majoriteten av de som jag börjar skriva till svarar inte. Och de som skriver till mig, antingen så är de en sån person som jag inte letar efter eller s...

Av Malin Friberg - 12 januari 2017 21:49


Tänkte skriva ner mina mål av tacksamhet. Kände att om jag skriver ner dem så blir de mer på riktigt och jag kan gå tillbaka och läsa dem igen och få tillbaka känslan om den försvinner på vägen. Tack universum för: - att jag och sonen kan åka iv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards